2011-01-10
17:23:51

hallo
Första skoldagen gick ju jätte bra...  Börjar med att jag lyckas dricka juice med kiwi ( jag tål inte det ) i och det leder till att jag får världens magknip! Kunde knappt sitta ner för jag hade så ont så det blev att dra sig hemåt... Så jädras typiskt. Första dagen och allt :(

Tello fick vila igår. Kunde inte åka ut:(
Han får stå idag med.. p.g.a halkan, riktig jädra isbana här hos oss! 
Saknar min bebis jäättteeee mycket ! Kan det inte bli vår och sommar snart?! Alla tävlingar, meetings, långa ridturer, osv..  längtar sjukt mycket ;)


Är det mycket halt hos er med?
Kan tänka mig att det är isbana i nästan hela sverige.:/






Kommentar:
#1: Natalie

A riktigt mycket is.

Hoppas det gick bra med dig sedan <3

2011-01-11 @ 07:38:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: