2011-01-04
21:32:51

Fullt upp..
..När man är häst brud..  Känner ni igen de?
åket tidigt till stallet idag, och fixar kwanza´s grejer och så sen får jag reda på att prisse är typ jätte hängig och så. Så fick hjälpa till och få honom på fötter och så. Han ville inte äta och ingenting..
Så ringer dom veterinären och hon kommer och kollar på honom, har typ 40 graders feber och Kolikvarning(?)
Så han får dropp och blir slangad och sånt. så jag han knappt rida idag, men de dog inte min lilla snutt av ;P
+ så han jag inte ta kort med de får vänta.. Kanske ni förstår? ;)
får bli imon eller något ;P

nu ska jag bara slappa ;P


Imon: Dressyr!!!!! MÅSTE rida ALLVARLIG dressyr!
Tors: Molly rida :)
Fre: Galoppombyten/ dressyr
Lör: TRIMMA <3
Sön: SANDRA TRÄNING <33



Inzoomad <33





Kommentarer:
#1: MOLLY

sv: hehee, tack tack :D

2:a kom Lisa N

Och 1:a kom Ylva

:)

2011-01-05 @ 11:22:28
#2: josefinee

Känner igen det väldigt mkt! ingen tid över alls nästan!



fin blogg (:

2011-01-05 @ 20:02:37
#3: Julia :D

Söt häst! :)

2011-01-05 @ 22:37:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: