2011-01-29
19:50:09

dagens ridning
Idag så stack jag och mamma upp till Simmenäs så jag kunde rida i ridhuset! Gick väldigt bra. Tello skötte sig bra. Dock lite grinig in i mellan åt men förövrigt, fin! Jag längtar tills vi kan börja dressyrträna då hans galopp är kass. lite bättre i höger, men han orkar inte bära sig riktigt och då blir den lite "travig" när man samlar den. Men det ska nog bli bra när dressyrträningarna kommer igång(?) :) hihi
Körde lite galoppbommar, liten "studskombi(?)" och ett litet räcke med galoppbom framför. Det låg på max 50!

Mamma filmade, men filmen kommer så fort jag får tummen ur att fixa den :) Men här är några bilder.









Kommentar:

Allis o tello är dom bästa som finns<3

NI vinner över alla lätt det kan ja lova!!

Du rider otroligt bra o du kämpar!!

Och du har den bäästa hästen som finns värkligen!!

Ja älskar dig allis !!<3<3you are the best<3<3<3

2011-01-29 @ 21:22:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: