2011-01-06
18:28:13

Bloppis :D
Då kör jag igång en bloppis ;P
Något ni är intresserade av är de bara Maila: [email protected]
***********************************************************************************
Rött Hoppschabrak med grå och vita kanter
Storlek Ponny
Nypris: ca 150
Mitt pris: 50
Använt ca 4 gånger = tvättat en gång, så de är jätte fint!Inte använt på grund av storleken!! Den färgen som de är på den högra bilden är de i verkligheten!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rött Hoppschabrak med Blå och vita kanter
Storlek ponny
Nypris: 250
Mitt pris: 150
Använt 1 gång på grund av fel storlek!
Färgen på högra bilden är de i verkligheten!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svarta ridbyxor med Hjärtan vid fickan
Storlek 158
Nypris: 350
Mitt pris: 150
Använda en gång. Dom är ABSOLUT inte så breda i benen som dom ser ut att vara!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jacson svett och flice täcke
storlek 115
nypris: 250 på REA
mitt pris 200
ALDRIG använt bara provat!! Verkligen JÄTTE fint
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grått Flice täcke
Storlek 115
Nypris: 150
Mitt pris: 50
Använt 2 gånger, inga Fläckar eller något!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

2-delar rid bett
Storlek 12,5
Nypris: Va med på ett DYRT dressyr träns
Mitt pris: 40
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vitt allround schabrak med guld kant
Storlek full
nypris: 150
mitt pris: 40
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lila, vitt Pannband
Storlek cob men passar ponny och full ;P
Pris: 140
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

C.R.W HuvTröja 
storlek 158/164
nypris ca 200
Mitt pris: 100
Inte mycket använd!! Förgen är som på den högra bilden!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C.R.W tröja
Storlek 158/164
Nypris: ca 170
Mitt pris: 50
Nästan aldrig använd!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rosa tröja
storlek 158/164
Nypris: 150
mitt pris: 70
Använd 1 gång!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kyra k Tröja
Storlek Vuxen S
Nypris: 500 på rea
Mitt pris: 300
använd 2 gånger! Så superfint skick!
-------------------------------------------------------------------------------------------

svart vitt Dressyr spö
Längd: 100 cm
Nypris: 90
Mitt pris 10 kr


Rös vitt Hoppspö
Längd: 65 cm
nypris: 60 kr
Mitt pris: 10 kr 

_____________________________________________________________________
Hoppas ni blev sugna på något ;D



Kommentarer:
#1: molly :)

sv:. haha, jo det är jag. Kollade min längd när jag skulle prova skidor innan vi åkte till idre och jag är 169 xD

2011-01-06 @ 18:57:20
#2: molly :)

sv: ja

2011-01-06 @ 19:38:42
#3: molly :)

sv: ja de är klart. de ska jag allt. Men de är bara denna måndaden kvar som jag rider henne va?

2011-01-06 @ 19:50:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: