2011-02-27
22:08:32

Limerick..
..Red jag ju i Lördags,!
Asså gud vilken häst, Han va så mjuk och fin, han va lätt att flytta reglerbar i galoppen, Exakt så jag vill ha de!
Han är typ min dröm häst. Jag Älskar han!
Red skänkelvikningar och dressyrprogramet.
Och när jag galoppera lite efter dressyr programet så provade jag och göra ett galoppombyte, (och ärligt talat har jag ALDRIG gjort de förut :O ) Och de va as kul att göra de, och han va jätte snäll!!
Vill ha exakt en sån häst fast den ska hoppa typ 160cm (Haha)



På tisdag Blir de savannah och Sedan någon dag i helgen :)
Och förhoppningsvis ska jag få mamma att ringa till nääs och kolla om de finns plats i den Gula gruppen på onsdag :)
Jag ska rida savannah varige tisdag och så ska jag välja antingen lör eller sön, men har inte bestämt mig än! Hihi



XoXo Jenniifer

Kommentarer:
#1: EbbaL

suuper snygg blogg, och fina hästar!

2011-02-27 @ 23:09:31

sv: Hon hade det på prisutdelningen efter speedhoppningen i söndags..

2011-02-28 @ 16:47:44
#3: Natalie

Skulle ni kunna säga affärer som man kan köpa tretorn advance och typ var dom ligger ? vore snällt :)



2011-02-28 @ 22:52:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: