2011-02-28
22:29:25

GBG HS
göteborg horsshow. Torsdag: Var där med min kompis Julia. Hon hade vunnit två biljetter på sitt hästnummer i billdal och frågade om jag ville följa med, och självklart ville jag det! Shoppingen den dagen blev två pat John Whitaker brallor :) ett par svarta och ett par blåa. Riktigt snygga och sköna. Rekomenderas starkt! 




Göteborg Horseshow. Söndag: Var där med mamma och syster. Hoppningarna var riktigt spännande och bra. Extra kul var det när Angelica Augustsson 23 år går in i världscupen och vinner! Cp Grymt ;)

Shoppingen denna dag blev ett par vita John Whitaker brallor, Dyonträns
( köpte andreas,ponnyochryttare ), tyglar och putsgrejer.
Skulle också köpt chaps och en låg nosgrimma. Men hittade inga chaps som föll mig i smaken och om jag gjorde det så passa dom inte eller fanns inte i min storlek.. Och en låg nosgrimma fanns det inte heller, eller jko, men inte som passade Tello.. :/
Men vi ska åka upp till sussies snart och inhandla dettta ;)



tränset och tyglarna, hade ingen bättre bild.


vita jw byxorna


shoppade inte så mycket iår. Men det fanns liksom inget mer jag ville ha. Eller självklart vill man ha allt typ, men inte så att man verkligen behövde det.. ;)  Men är jätte nöjd över mina köp, och dom ska användas varsamr, hehe







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: