2011-02-14
13:16:37

Gårdagens ridning 13/2-11 :)
Evita Gick Jätte bra, Hon har börjat fatta grejen nu med att gå först och så, Hon hoppa fint och gick bra övet alla blomar :)


Innan jag red Evita fråga Eva-Lena om jag ville rida Pållen efter jag ridit Evita, Och självklart ville jag de!!

Pållen Första gången jag red han så kännde lite på honom och så. Han va MYCKET roligare än vad jag trodde, Och han va Jätte fin, Grymt Nöjd med han för att va första gången :D


Lallie De va ju Träning för sandra, Och de gick väll helt okej! Jag har inte ridit han sen i sommras :P så Jag väntade mig inte att de skulle gå jätte bra, men Lallie Gjorde allt han skulle de va bara jag som va dålig x(




Alla Duktiga häästar ;p

Denna veckan blir de Disas Arraxi, HELA VECKAN :D:D:D:D
Och Evita typ 3 dagar :D    




Man Kan ju inte säga att jag är hästlös jallefall ;D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: