2011-02-15
21:53:01

CP arraxi
Som ni kanske vet är ju Arraxi lite cp x((
Så idag när jag red är igentligen inget att prata om, men jag kan säga att de tog ca 1 timma och 1 kvart att få hästen i sktitt på spåret ett halvt varv i manegen
Sen så ställde hon sig och typsparka hela tiden utan att jag gjorde ett smack, så då tog soffie bomen på hennes rumpa och då galopera hon iväg och Hoppa/stegra och Bocka o vartannat,.. Suck
Och sen rodeo bocka hon så jag va nära på att åka av -.- 
Så då bestämde jag och sofie att hon skulle hjälpa mig så vi longera henne och då stegra hon mot soffie och så fick hon en lite smäll och sen va hon snäll så då hoppa jag upp och trava att varv sen fick de räcka, för jag va så arg...

Jag hoppas definitivt på en förbättring imon!!!!!



Efter de fick jag rida Evita, och de gick kanorners. Så då blev jag Glaaaaaad <3
Hon va pigg och glad, :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: