2011-02-10
21:44:29

cloportello




Jag tror inte att en människa som inte rider kan förstå kärleken mellen en ryttare och dens häst!?
Men jag vet att det är sån sån kärlek som stavas O.B.E.S.K.R.I.V.L.I.G  !

Finns inga ord som kan förklara hur mycket Tello betyder för mig! Han finns alltid där, lyssnar på en! Även om han inte "lyssnar" egentligen så är det nåt som gör att man känns så ! Alltid när jag är med honom så känner jag mig trygg. Bara tanken av att han skulle försvinna ur mitt liv å ett eller annat sätt får mig att bli tårögd.  


CLO PORTELLO, your everything to me !!





håller ni inte med, att den kärleks som bildas. Den går inte att ta bort?








Kommentarer:
#1: Linn

Så sant, inget kan beskriva kärleken.

Vet hur de känns att mista en bästa vän...

Först mammas hund som blev påkörd 27/11-2010 och sen min alledes egna hund som fick canser på många ställen i kroppen så vi fick ta bort henne 3/2-2011

Så jag vet hur de känns, verkligen inte kul. Ta vara på tiden, vadsom helst kan hända, vi får hoppas på att inget händer på lång tid, Ta han om dig och din häst !



stor kraaaaaaaaaaam

2011-02-11 @ 18:21:58
#2: amanda

åh, fyfan. fasat inför den dagen jag växt ur Catania...

2011-02-11 @ 19:04:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: