2011-12-28
22:19:28

TRÄNINGEN
ASSÅ OMG!!! MIN PONNY ÄR HELT AMAZING!!!!!!

Idag hoppade vi bana! Vilket jag tycker är aldra roligast och Hajen tyckor oxå de är kul! Vi hoppade först en lite bana på 50-60 och sedan höjde vi upp till 80-90 och hon hoppade de SUPER BRA.
Sedan i slutet skulle vi hoppa-upp hästarna, först en bred oxer som jag kunde rida enellan :P Och sedan en väg till en lång andridning till ett räcke som låg på 110cm! Och först så ville jag ABSOLUT inte göra de, jag kände bara innom mig: NEJNEJNEJ JAG VILL INTE... Men sedan tänkte jag: JOO nu gör jag detta de är ju bara att rida likadant som på ett 60 hinder bara att hon hoppar lite högre!
Hon rev räcket första gången för att de blev knas, men sedan hoppade jag de 2 gånger till och de gick KANON!!

Litar jag på henne och låter henne göra de UTAN att störa så går de jätte bra!!




Jag ska be min bror hjälpa mig att göra ett Youtube konto nu ikväll så ska ni få några videor på träningen :D


//JENNNIFEEER

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: