2011-12-14
22:25:03

Hej alla Fula och Fina blogg-läsare!
Jag Suger på at blogga!! JAG VET!

Måndag- så var jag på borås, och sedan åkte jag dirr till Allis och sov där till tisdag gick upp tidigt och åkte till skolan för lucia tåg, sedan juldans(haha) Och sen hem till MI med henne och Jenny! Vi hade svin kul!
Sedan hem och äta, vidare till min brors lucia tåg. Efter de så var TV'n de ända som var aktuellt ;P



Men i allt detta har ju Lill-Hajen gått oxå såklart!
Hon har skrittat och travats lite i måndags, barbacka. Och igår stod hon! 
OCH IDAG. IDAG red jag, och när jag nästan var hemma så skrittade jag på långa tyglar helt avslappnat, När Hajen kommer på att nej men vi är ju snart hemma, så hon börjar små trava/Steppa. Och då ska jag bromasa lite, med dom där långa tyglarna, och hon bara ställer sig upp. Inte högt alls, men jag var ju inte berädd för 5öre så jag ged ner bakåt och lite åt sidan och landade på 1 fot och på ett knä!, Slog mig inte, blev bara lite blöt XD
Haha HAjen titta på mig som- Vad gör du på marken du ska ju vara uppe på mig...? Eller???? NEEEJ var jag dum nu..

Såå Sööt ponny har jag! Hon såg så ledsen och oskylldig ut så jag kunde inget annat än att ge henne en kram XD Hahah


Imon så rider jag antagligen? Beror ju på vadret och så med ;)
Inget mer loggande för mig, för jag måste se på Julkalenderna på Svt Play nu innan jag ska gå o lägga mig ;P
BYEBYE Bloggar mera imon! :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: