2011-08-04
11:34:22

Vad tycker ni

Om Bocaj Brun och svart?


Jag tycker dom är riktigt tuffa och har själv varit inne på att köpa denna färgen. (I vintras skulle jag fått dessa isället för mina Tretorn, men efter som att de var en som gick och köpte dom när jag sagt till henne att jag skulle köpa dom för att dom var tuffa och udda, Så villa jag inte ha dom längre och tur var väll de ALLA har dom. så de fick blir 3torn falsterbo då)
Vill görna ha dessa nu men pengarna finns inte där ;P Hahah


MEN Vad tycker NI om dessa?

Kommentar:
#1: ida

hej, jag har ett par sånna fast i svart. Och jag gillar dom SJUKT mkt. SÅ sköna, riktigt snygga och så är dom lite udda också!

en STOR HISS från miii :)

2011-08-06 @ 18:20:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: