2011-08-23
22:15:49

Uteritt...
Red ut idag, Och hon var då JÄTTE pigg efters som att hon stog igår!! Red rybosjön idag med. (Jag kan inte så mycket andra vågar och den är lagom lång och bra om man ska ta slut på energin)
Ja men villket fall Hon drog på som tusan hela tiden. Så ibland hoppade hon upp i luften och drog ner huvet så då tappade man ju ut dom och då drog hon på allt va hon kunde xD Så söt. Så när man fick upp tyglarna igen och bromasde, Så såg hon så oskylldig ut!! -.-' Haha
Men ibland under tiden jag red så stannade hon när de lät. Och frös fast och de gick inte att rubba henne.... Så ställde hon benet jätte knäppt. Så jag hoppade av och böjde de lite, Så blev de bra en stund men så gjorde hon så igen.. Vet inte om de var för att jävlas?? För när jag komtillbaks så kollade vi och halt var hon inte, Och sprang som vanligt. HOPPAS INTE DE ÄR NÅGOT!!! Men tror inte de!!
Imon får jag se om de är bättre, iså fall jävlas hon bara lite tror jag ;)



Jullan va så gulig förut och skickade massa bilder från helgen till min mobil.
Hon tog dom från FB och skickade så nu har jag dom på mobilen :D WIIE




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: