2011-08-20
22:17:01

Tävlings Resultat..........
De gick ju som de gick... Och Idag har jag fått bevisat för mig VRF jag har Henne! (Dock stog hon inte på bakbenen en enda gång!!! men tjurig var hon)

LC+5: Rider mot första.... OMG vad SEG. Hajen seg lixom? fick sparka på henne men kom över 1,2,3, När jag hoppar 3:an så får jag lite långa tyglar då hon hoppa stort. Men plockar upp dom ganska snabbt! 4 är Lerumsgymnasiun hinder, Och ATT MAN ALDRIG LÄR SIG.... -.- Hon drar och sen svänger undan, Så åker ju av rakt in i hinderstödet... först med magen, sedan landar jag med utsidan av knät på hinderstödet, Samtidigt gör jag något med handen så där har jag en stor knöl nu, Hon sringer över mig, men lyckas att inte trampa på mig... Bil rent ut sagt förbannad så jag reser mig upp tar spöt och klampar bort till Henne någon står och håller i henne, så jag tar tag i henne och bara går. På vägen ut från banan får jag svårt att andas och kämmer att knät värker sönder... -.- så då börjar jag lipa... tog några ljupa andetag och borsta av all sand och hoppa upp igen
Resultat = Lerig och riktigt förbannad Jennifer, Fett svullet och blått knä, Och en stor knöl på armen....





Lägg märke till sandra och linda bakom, på varje bild XD



LB: Går in och de ÄNDA jag tänker på är att hon ska ÖVER, de spelar ingen roll HUR men över ska hon!!!!!!
Hoppar bra men segt och suger inte speciellt mycket.. Kommer till hinder 5 som är kombination, Stannar på insprånget. Med de var ett OKeY stopp.. Hon tycker inte om att hoppa de då hon hoppar så långt. Men vi får träna träna träna på de med!!!

Duktig ponnyyyy



Aja, Nu taggar vi Nääs nästa helg i stället!!!! Och hoppas på en Haj med glatt humör :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: