2011-08-28
00:08:41

RESULTAT!!!
LC: När jag kommer in på banan kollar hon på ALLT... Så tänker NEEEEEEEEJ. Men när jag kommer upp i galopp så blir de bra. kommer mot första hindret och hon kollar på blommorna!!! Så blev ett konstigt språng, men men över kom vi med alla bommar kvar på skollorna!
Hoppar jätte fint resten av banan, kommer lite nära på några men funkar fint, så i omhoppningen körde jag på idag oxå! Och de lönade sig!!!
Att få höra dommaren säga: Och där hade vi en ny ledare i klassen!! Är så sjukt underbart!!
Jag startade ganska tidigt, men de höll i sig och jag vann :D


LC+5:
Fick ta på mig sporrar, då hon inte lyssnade riktigt. Men när jag kom in på banan var hon pigg ändå. men kände att jag behövde dom :))
Allt går jätte bra. ÄVEN lerumsgymnasium hindret. Jag höll höll och sen rööt jag as högt och när hon hoppat typ berömde AS mycke XD (SÅÅ pinsamt Hahah)
Grunder går jätte bra, så kommer jag försnävt och i korsgalopp till första i omhoppningen, men rider på ändå. (1 dubbelnolla.) Går fint till sista i omhoppningen blr någon missförstånd och hon vet inte riktigt vad hon ska göra, Så hon river sista oxå. 
Alltså 8 fel i omoppningen. Men de ledde till en 3:dje plats ändå :D




Hon var super idag verkligen!!!!!


Sedan Var de JÄTTE många duktiga nääsare som var med och hoppade :D

OSSÅ LIKA NORMALA SOM VANLIGT :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: