2011-08-07
23:56:44

Nu får ni HOT'a or NOT'a mig
Jag körde ju hot or not som nu fick skicka in bilder och så, (Alla blev dock inte tagna då vissa försvan i min mail inkorg) 
Men nu får ni hot'a or not'a mig!!

Ni kan bara göra en helhet och slänga in en kommentar som är bra och vad som är dåligt!


Så denna bilden får ni dömma :D



Snälla KOMIGEN NU de hade varit jätta kul om många ville dömma 
De är kul att få kretik så man kan förbättra vissa saker och possetivt så man vet att de ser bra ut! :)


Så HOT or NOT??

Kommentarer:
#1: jessica

ser jätte fint ut (!!!!!!!!!!!!) men skall man vara petig så står tårna ut och kanske fram med handen liite till (typ 5cm) så hon kan (omhonvill) sträcka ut halsen extra :P



JENKA IS BEST PÅ ATT RIDA HEST :D:D

2011-08-08 @ 01:23:11
#2: Carro

Jag kommer inte ihåg vad det har stått.. asso typ "hästens form/undertramp" så kör lite fritt^^



Du har bra sits, skulle kunna önska mer eftergift, matchningen är snygg, ett plus hade varit om det var gulddetaljer på schabraket!

Samspelet är toppen, hajen och du ser positiva ut och ni ser ut att jobba tillsammans :D



HOT

2011-08-08 @ 07:20:43
#3: ida

2011-08-08 @ 09:04:35
#4: ida

hej, bra blick, bra eftergift = bra händer.

lite mer tramp i stigbyglarna kanske, och vinkla foten frammåt ist för utåt!

Bra matchning = snyggt!



helhet: Försök håll foten riktad frammåt, så du får in knä'na lite mer, annars var allting bra!

HOT :)

2011-08-08 @ 09:06:43
#5: bella

korta stiglädren! tårna framåt, håll om med knäna, räta upp överlivet ngt. annat jättefint :)

2011-08-09 @ 12:50:49
#6: -

NOT! Fram med rumpan några centimeter, trampa ner hälarna, in med tårna, dålig vinkel att bedömma detta men kanske lite mer in med armbågarna (vet inte hur det ser ut framif.)

Annars jättefint och ni trivs bra med varandra! Bra matchning. Ett väldigt fint ekipage annars! :D

2011-08-10 @ 15:32:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: