2011-08-29
22:20:13

Ländtäcken
Har faktiskt gjort 3 ländtäcken såm jag Använt och Använder :D

Detta rosa köpte jag till Kwanza då vi alltid skojade om att hon var en Elefant, Då en elefant på Borås djurpark heter Kwanza
Och de betyder förstfödd :)
Detta är en BABY filt som jag köpte på LIDEL XD
Och satte på svans rem och sånna så man fäster i sadelgjords Flärparna.
Har även gjort Detta, De gjorde jag till Den lilla B-ponnyn mandus jag red, då kan inte hade något ländtäcke, så jag och mamma sydde ihop 2 Mini filtar :D




Sedan har jag även gjort ett Till kwanza som Ser ut som ett riktigt ländtäcke som jag är så sjukt nöjd med, De är svart, Och så har de en fläta runt om hela som är svart/Vit och blå. 
Detta täcket ser ut som de är köpt ^^ Och de sydde jag på syslöjden i skolan :D

(Ingen bild TYVÄRR, Men de ska fixas)



Och nu på onsdag ska vi ha våran första slöjd lektion, Och då ska jag sy Så att de ser ut så här.
8dock inte bestämt mig äv vad de ska stå på, Men något liknande :D

Mina Paint skills :D
De kommer bli så gulligt Och Hajen passar såbra i Rosa oxå!!

Hoppas de blir Nice :D

Kommentar:
#1: Anonym

Grymt coola :)

2011-08-30 @ 07:40:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: