2011-08-09
15:37:32

Hit och dit
Skulle rida upp hästarna till Julia och dom men när vi kom en bit så sjönk trinne AS mycket, de var typ sunkmark så vi fick vända och rida en LÅNG väg, på vägen tillbaks ut till vägen så såg vi ett rådjur och jag blev SKIT rädd. HAhaha
Men vi red den långa vägen och de blev mera trav och galopp, och hajen var jätte pigg som vanligt!! alltid lika kul när hon studsar och busar för att hon tycker att de är kul! Red även utan martigal då jag inte trodde vi skulle galoppera så mycket, Men de gick bra ändå och hon var snällish :)
När vi kom in på asfalt så travade julia lite till men jag skrittade henne i lagon låg form så hon fick jobbe med baken och så! Då var hon helt GUDOMLIG :D
Skuttade även over ett dike, Hehe

Om ca 1,5 timme åker jag till nääs, De blir Bibor HAHA Kul att rida storhäst oxå, Och han är ju GRYM så de blir nog kul :D
Mamma ska ta kort om de är ute så då får ni bilder i kväll, (Även failbilder på andra hästar)

XOXO hörs sen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: