2011-08-11
22:44:01

Fullt upp IGEN..
Idag har jag och julia ridit ner dom till hagen. körde ganska mycket galopp där de var grys och gick att galoppera..
Hon var SOMVANLIGT pigg och glad, Och när jag låg bakom trinne och skulle galoppera lugnt så fick jag hålla hålla och hålla lite till. men så fort jag lättade 1 sek så WROOOOM så va hon förbi trinne.. Haha Så jävla kul. Så hade hon öronen spetsade framåt och värsta busiga blicken.. Haha dog av skratt varje gång, Var änna lite svårt att hålla sig kvar!! Haha
Släppte henne i hagen, och MUMS va gräs.. -.- Tjockis!!!

Åkte hem och putsade ALLA saker som jag ska ha på lördag, Då jag ska rida upp hajen till julia och dom imon igen och lämna sakerna kvar där. Så får ta lite andra saker på vägen dit. bara ha sadeln och gjorden, alltså annat träns och brösta! :P
Har packat lite schabrak och grejer i en IKEA kasse!


Så imon när jag varit med mamma och pappa på tippen och slängt mina kaniners gamla kaninbur och målat på mitt rum så ska jag rida upp hajen till dom igen och så ska hon få en Dusch (som är sjukt välbehövligt!)!!!!


Kram på er <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: