2011-08-16
11:37:12

En sak ni INTE viste
På tävlingen i lördags. Så när jag gick in på framridingen till LC så var de bara EN till där inne och de stod en mamma i mitten, och även min mamma gick in och ställde sig där. Så säger den andra mamma till min mamma: Men är inte de Hajen? 
-Jo svarar min mamma då. 
Då visar de sig att dom har varit och kollar på Hajen hos en hästhandlare för ca 4 år sedan. Då kunde dom inte provrida henne så hon hade en hovböld. Dom sa även att hon var hur omusklas som helst och så ut som om inga bitar på henne passade in. (haha) 
Men dom tycket att hon hade blivit mycket finare och mer MUSKLER :DD

Haha de var lite kul ändå att dom kännde igen henne!!


De viste ni inte vaH? De visste ju iochförsig inte jag heller... Hehe 
Men man kan säga så här.. Hajen har varit på mycket ställen :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: