2011-08-18
22:05:12

de blev ju inte ALLS som jag tänkt mig.. Haha
NOPP...
Inte rida dressyr i PD'n, Jag red ut och tränade styrka. Galopperade upp för backar i kort samlas galopp i form. OJ vad jobbigt Hajen tycket de var. Hon blev svettig som en gris nästan med en gång, och flåsade även på bra!.. Haha Riktigt nöjd med henne som ville jobba och träna så bra! :) Hade ingen martingall heller då jag helst vill träna utan. Så hon hade kunnat dra upp huver slå sig fri och springa, Men NEÄ Inte de!! Grym ponny asså

Blev inte att åka till julia heller, då jag måste kolla lilla kaninen. Men men Får ta de någon helg istället ;)


Imon rider jag ju upp hajen, Tar de Lugnt och jobbar bara lite i form på asfalten. Så tar jag en galopp på den enda grusvägen! så hon får sträcka ut :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: