2011-08-07
23:39:20

DÅLIG UPDATE PÅ HÖG NIVÅ.....eller nått
Idag har jag fixat i mitt rum från 12 till 5 typ. och sen åkte jag till hajen, men hon fick stå. Skulle bara linementa hennes bakben då de är lite svullet men de är bara gallor! Hon fick linement på alla 4 benen, de skadar ju inte mena jag! Bara härligt för henne!
Fota även henne, OCh hon kan gäspa på komando... HAHAH. Neä men jag bah HAJEN GÄSPA och så låssades jag gäspa och då gjorde hon de oxå XD Inte som alla andra asså..

Bilderna på henne kommer imon och då ska ni få lite mer update LOVAR.


Imon ska jag och Julia rida tidigt då dom ska åka till Lisse sedan!
Så när jag kommer hem slänger jag nog inn något sedan ska jag fortsätta på mitt rum. och sen bloggar jag igen :D




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: