2011-08-01
09:17:40

Borta hela dagen
Idag ska jag bort. Eller jag och några kompisar ska till ölandsdjurpark, och vi ska inte kolla på djur ;) vi ska åka massa karuseller och bada bada bada :D
I alla fall, det förstår ni nog kanske att det betyder ingen update idag ;)
Men ikväll slänger jag upp något riktigt roligt.

Men ni får hjälpa mig. Ni ska få rösta på vad ni vill se!
Alla som röstar, deras bloggar går jag in på och slänger någon rolig kommentar!

  • Ska jag lägga upp min drömoutfit.
    Jag kan även göra outfits utav era önskemål :)
  • Bildbomb på min egna ponny (Dusty)
  • Bildbomb på Chancy
  • Skriva om min utrustning.
  • Eller någon eet alternativ? ;)

Bild på min kompis carina och hennes överfina ponny Zac :)

Kommentarer:
#1: Linnéa

Eget alternativ: Gör en videoblogg! Det är alltid roligt att kolla på!:)

2011-08-01 @ 15:05:11
#2: Linnéa

sv till carro; Låter fint det! Tycker jag att du ska göra(:

2011-08-01 @ 23:59:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: