2011-08-09
23:03:06

Bibor :D
Fick ju som sagt ta Bibor, Och herre gud sicken häst, Den bästa hästen jag har ridit!!
Hoppade upp och bah WOW va stor, men man vänjer ju sig. Han var lite pigg och sprag på så fick hålla och driva i varje steg, Han är ju lite som kwanza var i början, Att driva driva driva för att hålla galoppen! Men han blev jätte fin. Hoppade trvligt och han var lugn och inte så jätte stark.
Hoppade en oxer på ca 105-110 :D Wihie fast de är läskigt att hoppa högt på hästar man inte ridit så mycket ;P Men de gick oxå galant! Han är grym :D


GRYM


Kan säga att jag var riktigt slut efter passet ;P HAhaha 
Kul att rida en annan häst än min studsboll!! Imon så får hon fya skor på morgonen, och sen blir de CR.
Mitt mål med henne då är at hon ska gå någolunda lugnt, de är ändå bara en 70 runda förberedande till lördag :)




Kommentarer:
#1: Hanna

Vad fina bilderna blev i det ljuset :)

2011-08-10 @ 10:29:45
#2: jessica

wiiie :D ni var as gryma! Du passar gal1 bra på honom! :DD

2011-08-10 @ 22:46:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: