2011-04-20
21:17:52

Tillbaka
Hejhej. Har inte vart nån vidare update dessa dagar då vi ite haft tid. Haft annat för oss.. ;) I tisdags red jag tello på äge och lite i paddocken. Han var fin och lyssnade bra. Idag fick han stå då jag och min kompis + två killar har sovit hos våran kompis richard och vi somnade inte förren klockan halv sex typ... Det hade börjat ljusna igen innan vi somna, så jag orkade inte åka till stallet utan behövde sova. Så jag och Astrid(min bästis som också sov hos richard) gick och la oss på min altan och sov i solen(a) Jätte härligt!

Jag och astrid... ;)
Fick ett tips av e läsare att jag skulle sjrova om min "ridhistoria". Vilket passade jätte bra då ag nyss har i skolan skrivit boken om mig och där har jag skrivit den så imon tänkte jag att jag bara kopierar in den här så ni också kan läsa den? :)



Imon så åker jag till Tello vid 10. Min kompis hänger också med och ska fota, och hon är en riktigt klippa på att fota så det blir nog e del bilder:)  
Om i vill se alltså?
Nu ska jag gå och styrka lite kläder och äta popcorn så i får ha det bra så länge, och ko gärna med mera tips om vad ni vill läsa se?  KRAM från mig(a)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: