2011-04-09
21:18:54

Savannah och Pållen
Pållen red jag dressyr i PD, och träna lite på dressyrprogrammet till Dressyr CR och Km:et 
Han gick jätte fint, men hade lite dåligt tålamod när jag gjorde halter. Så du typ backade han och skrapa med hoven och små stegra.. Haha så gullig så man skrattar bara, men de är väll VÅR KÄNSLOR kan jag tro och de är ju okej :)




Savannah va de ju träning på, Och som vanligt gick de JÄTTE bra!! Det var min första träning utomhus på henne och jag trodde hon skulle va as pigg men hon va faktiskt ovanligt lungn, hon gorde inte galoppombyten 24/7 och hon drog inte mot hindrena så mycket och jag fick upp henne ganska snabbt efter :) Taggar för meeera hoppning på henne! Heheh





SMAKPROV
Mer bilder kommer någon annan dag :)*






//Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: