2011-04-29
23:09:11

Pållen
Ingen ridning idag, men Åkte upp till stallet och duschade Pållen. Han var otålig men snäll och skrapa lite med framhoven islutet men men detta va ju första gången på Sjukt länge han blev tvättad men Ändå va han inte så smutsig! Jag fick skynda mig lite då han inte fick bli förkall!! När han var färdig duschad så la jag på hnm täcket och sedan borsta ur man och svans och sedan fläta svansen och sedan gick vi en promenad på 15 minuter och sedan myste vi ute på en gräsplätt så fick han äta :)
rider Hnm imon och ska få hnm så mjuk som möjligt och träna på att länga traven och träna övergångar och självklart dressyr programmet då de är Km på Söndag (har jag berättat de?? :P) Och jag Taggar som fan!!, Jag skaa vinna så är de bara xD Hehe Men man kan hoppas I alla fall!!

(Igga min hejkomochhjälpmigoutfit)

FIN<3


XOXO Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: