2011-04-02
22:28:32

Filip ||
Anonym om svar på frågestund - Jennifer:
kan du berätta om när du red filip? och har du bilder??;)


Ja de kan jag väll :P Haha

De börja typ med att han kom till nääs till Andrea.
och min Mamma och Andrea's Mamma hade pratat lite, men de viste inte jag och mamma va ganska lurig..
Men så fråga dom mig om jag Ville rida hnm 1 dag iveckan då Andrea skulle på Konfa på onsdagar och inte hann!
så Då sa jag så klart jaa :)
Han va Jätte snäll men inte Den lättaste ponnyn dirr.. Jag red mest dressyr men då gjorde de inte så mycket de va lixom kul att få rida honom och jag va jäätte glad över de :)
Men kommer ihåg en gång när jag red han i manegen och de va ganska många där. Och allt gick Galant och så helt plöttsligt stegrar han AS högt!, men tänkte att de va en slump typ så jag fortsatte och så gjorde han de igen. Och då blev jag lite osäker så jag travade av honom och skritta av han.
Och sen red jag veckan efter och de gick jätte bra, men sedan skulle fille Flytta och jag skulle intekunna ta mig dit han skulle och då skulle jag få hoppa Julklapps hoppning på han
Och då skulle jag få träna för Andrea en gång innan och han typ stegra och sen typ skena runt i manegen..(Hehe) Men fick tillslut stopp. Och de gick JÄTTE bra att hoppa :)
På julklapps hoppning va han jätte snäll, men prescis när jag skulle svänga i omhoppningen snubbla han till så jag fick ta en större väg, men blev Jällefall dubbel nolla!!

Jag VAR och ÄR sjukt tacksam för att Jag Fick rida honom!!, Lärde mig JÄTTE mycket på de :))
Tack Andrea :)


Lite bilder :)

Första gången jag red han :)

Snyggast.se..



Ja jag har ingen toffs XD



Och en allmänt söt bild på han :)

Domma bilder har andrea tagit http://ponnyochryttare.blogg.se/



Och några någon gång :)






Jag va med Andrea när hon tävla :)

Så duktiga va dom Tillsammans :')

:)



Nu äger dock inte Andrea Fille längre som kanske Alla vet, MEn dom Va sjukt fina tillsammans, Och jag säger än en gång TACk :))))



///Jenniifer


Kommentarer:

Jennifer jag la upp bilderna nu:)

2011-04-03 @ 13:35:35
#2: Elin

grymt snygg blogg



allt bra med er ? :D

2011-04-04 @ 18:26:01
#3: molly,

Var med och tävla http://ponnysnack.blogg.se/2011/april/vem-ar-det.html#comment

:)

2011-04-04 @ 19:31:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: