2010-09-02
21:49:51

Hej Hej
Asså de är veldigt dåligt update av mig, men jag har läxor, kompisar stallet, så jag har ett liv och sitter inte vid datorn dagarna runt x))
Men nuu
Igår så red jag dressyr igen :DD (Y) GILLA
och idag så red medryttare, som red ut :)
så jag va ute med en kompis :)
Imon blir de att Rida sjörundan, tvätta, putsa, packa,  Göra allt färdigt :)
Gött imon med slutar 1 i skolan så då hinner jag göra endel så jag inte kommer hem mitt i natten :P
taggar.. jag har inte hoppat något denna veckan.. men hoppade ju förra helgen men inte samma som att träna. men men..
När jag va ute med kompis och cyklade så åkte vi till errol och alex, asså jag typ kramade min plutt sååå länge. åhh jag har saknat han ://<3  naww så sööt :)

nu ska jag snart gå och hoppa i sängen så jag orkar med allt och alla :P


Godnatt, Pyss

Kommentar:
#1: ellen a

söt häst :)

2010-09-03 @ 15:37:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: