2010-10-06
21:03:59

tack för att ni bryr er :))
KommentarTid
Anonym om Måste skriva av mig..:
vad har hänt?
IP: 90.227.115.162
06 Oktober, 09:48
nellie om Måste skriva av mig..:
shit. va hänt gumman?
E d nåt med kwanza?
IP: 81.227.4.82
05 Oktober, 21:34
Emelie ([email protected]) om Måste skriva av mig..:
OJ! Vad har hänt :( hoppas allt blir bra iallafall. <3
Jag ville egentligen Inte att alla skulle se detta men efter som några undrar och säkert några tänker men inte PALLAR Skriva..
Ni kanske tycker jag är löjlig nu, men de kunde varit riktigt alvarligt, när hon sett lappen, men bara skitit i de
-Vi hade skrivit en STOR lapp och laggt i skåpet, där de stod, att Kwanza inte va Helt bra i sina ben, att hon skulle på skrittas några dagar., då tar med ryttaren och riden ut den jobbigase Längsta rundan och konditions tränar med nästan BARA galopp.....
hon använder mina grejer hon krattsar INTE hovarna,tvättar inte bettet-.- vi har sagt till henne att lägga alls spårn i mitten då hon får Liggsår, men nej... de kunde hon inte göra..-

Så nu är de slut för hennes del, att ens RÖRA min häst..



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: