2010-10-11
20:30:38

Hellusan,
Hinner inte skriva super mycket idag, hästen Tog Liisa http://ponnyochryttare.blogg.se/ idag :D
Sedan har jag pluggat engelska prov men kan fortfarande NADA!! :///
Menmen... får öva lite verb och så snart.
Har oxå spelat pingis med min bror på vårat mini pingis bord :P



Kwanzas vecka: 

Måndag: Liisa rida Dressyr :D
Tisdag: Hoppa
Onsdag: Tjej provrida, jag ska oxå bara rida igenom LB:1 programmet kan de inte typ
Torsdag: Vila
Fredag: Sjörundan. (Tvätta)
Lördag: Tävling hopp (Östakulle) LC+5 x2
Söndag: Tävling Dressyr CR (Nääs) LC:1, LB:1
Igga mig XD

Fan vad jag saknar vintern, med allt bus uppe i stora Pd, med hinder,snö, jag och lisa :D hahhaha saaaknar <33

Kommentar:
#1: Anonym

ska hon säljas?

2010-10-12 @ 09:40:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: