2010-11-27
21:35:27

Tello 27/11 + bilder
Kan ju börja med att säga att Tello var helt crazy idag.. hahaha såå kul! Han hade masor med överskottsenergi och bockade, stegrade, mm..
Men jag hade det väldigt roligt !


Endast "busbilderna" kommer nu så kommer dom andra i ett annat inlägg lite senare elr imon :))





hahaha  stå på bakbenen ?!




Nära att jag åkte av ;o


hihihih


ojoj






1


2


ponnyn sticker, Allis bromsar förfullt 
1


ponnyn sticker, Allis bromsar förfulllt  
2


ponnyn sticker, Allis bromsar förfullt 
3


ponnyn sticker, Allis bromsar förfullt  
4



bilderna säger allt ! hahhahah
Det kanske ser lite hemskt ut när jag drar i honom.. Men han stack bara, och
jag var tvungen att få stopp!?


Ni får jäättte gärna kommentera ! :)










Kommentar:

jättefina bilder paddan<3<3<3

2010-12-23 @ 21:47:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: