2010-11-20
11:00:02

Tänker Faktiskt svara på era kommentarer XD

Fanny om Veckans Fråga:
Kontrolera dina fötter lite, dom spretar rakt ut över hindret. Och sen så borde du räta upp överlivet, för att det är mycket enklare att ponnyn/hästen river då (jag har sett dej hoppa live) ! annars så tycker jag att det ser jättefint ut ! ni är duktiga och utvecklas hela tiden ! :)

Tack så jätte mycket för tipsen <3
jag kan säga så här de är sjukt fult att jag har mina fötter så men de är för att jag driver hela vägen, och gör jag inte de stannar hon, hon är ganske knepig, men självklart försöker jag ju "Fälla" in dom xD
Men tack så mycket :D

jessica om Veckans Fråga:
Den har blivit sååå mycket bättre! Heltsjukt! Looovit now<3
Haha Tack jessie
johanna :) om Veckans Fråga:
jag tycker du rider jätte bra ! :) 
du och kwanza passar jätte bra tsm, ni är så himla fina och jääätte duktiga ! :D
Tack <3

NellieB om Veckans Fråga:
Känner du Miranda?

Din sits ser bra ut tycker jag.

Haha Japp :P
Tack eller vad man ska säga <3



Anonym om Veckans Fråga:
hahah du gör så roliga miner när du rider:)

Eller hur XDXD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: