2010-11-05
14:27:44

Övernattning
De blev att övernatta ändå med Emelie,Lisa,Ylva,EmmaB,Allis,Disa,Jessica och Emma E :D:D. XD haha och de va la änna tur de :D
I början va de roligt sen blev de trök för dom kolla på skräckfilm, jag kan inte kolla på sånt xD
Så jag och jessie tröka en stund, 
Sen när dom kollat klart hade vi ett litet kuddkrig, :D
sen skrämde Carro och Co oss -.- när lisa gick ut till dom fick Carro en rak höger typ XDXD haaha

Men innan de så markarbets hoppade jag lite. :P De gick faktiskt jätte bra (Y)
Bilder kommer när jag lägger in dom på datan :P


idag ska molly ha kwanza på lektion, dom ska typ träna galopp ombyte över litet hinder. 
och imon tror jag molly ska rida ut, hon ska ha henne imon med då jag ska på kala hos släktingar. (WOHO -.-)
Men nu ska jag fixa in zoomningar på mitt face :D

Kommentarer:
#1: Ylva :D

Jennifer??? :O

2010-11-05 @ 19:53:51
#2: ylva =D

det var inget :P hahah XP

2010-11-05 @ 21:21:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: