2010-11-01
18:53:10

hoos laajjs

Fy fan va kul det var att sova i stallet inatt! Såklart att Carros kille med co kommer och skrämmer livet ur oss :O hahaha  Vi sover på torsdag igen !  Idag så gick jag,jennifer,lisa,disa up på loftet ovanför stallet. Och där spökar det, helt ärligt! När dom andra gick lite längre in ( inte jag ) så brötade det till, och jäävlar va vi sprang.. Jennifer började gråta så rädd hon blev. HAHA  jag lovar helt seriöst att det var ett spöke. Det finns en massa historier om det loftet som är sanna, men dom orkar jag inte berätta här :P

Det sägs att det var en kvinna som blev inmurad i väggen där upe på loftet för länge sedan, för att hon blev gravid med sin bror. Självfallet så var vi tvunga att kolla där hon blev det...   Och där hon blev inmurad så fanns det som en grop in i väggen, så att en människa får plats :O såå läääskigt! fast dom har såklart tagit bort henne.

Aja, nu sitter jag hemma hos Lisa och vi väntar på Emma som snart kommer :)


Sry för att resultat, bilder, filmer inte kommit upp än, men har inte varit hemma, men fixar det så fort jag kommer hem :))





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: