2010-11-11
21:34:09

hej och förlåt.
Jag har verkligen inte haft lust/tid att blogga har haft ganska mycket läxor och sånt. 

men idag har Molly kwanza (Y) Så jag och mamma skulle till sussies för att hämta mina tretorn som skulle kommit i fredags, (varit på lagning) Men dom hade inte kommit så kommer dom inte imon ska jag ha pengarna tillbaks!! Yeeepii :D
Då blir det Bocaj stövlarna och en KL mössa.

Jag får damp på dom jävla tretonen nu. Vill inte ha dom igen asså...
Men imon får kwanza stå, då de ska va PISS väder hela dagen.
så jag åker upp och fixar maten och mockar och allt som man ska göra :)
På lördag ska molly rida. och på söndag ska jag hoppa henne efter CR med en lektions häst, Dunja. Verkar faktiskt ganska rolig bara att hon typ inte kan galoppera XD 


Svarar på frågestunden imon, har troligt vis mer tid då :)
och så imorgon eller på lördag ska jag bildbomba lite från våra tävlingar.


ha de bra :)
min brud detta <33

Bilder från endag när jag hoppade,
kommer fler någon dag om ni vill se? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: