2010-11-12
07:15:39

Frågorna :)

1. Kommer du köpa egen häst när du inte rider Kwanza längre? Torligt vis inte.

2.Hur många rosetter har du? ca 70

3.När började du rida Kwanza? Förra somaren i Augusti tror jag de va

4.Dressyr / Hoppning? Hopping!!! men asså jag gillar och träna och tävla dressyr. xD

 

5.hur hög är Tello & Kwansa i mkh ? Kwanza är 138,5

 

6.Vad har ni båda för kamera?  Nikon D40

7. Hur gammal är du? 14

8. Äger du Kwansa? Nepp

9. Vad hade Kwansa tävlat upp till när du började rida henne? Ca LC-LB

10. Vad har du tävlat med henne? LB med 8 fel grymt nöjd


11. Vad har Kwanza för storlek i boots, täcke, schabrak, grimma osv? Inegn Aning XD

12. Hur lång är du? 167.5

13. Hur mycket hatade du mig på en skala 1-10 i fotbollen?// sofia.  1000

14.Jag tänker själv att säsongen börjar ta slut.
Om ni båda tittar liksom tilbaka på året som varit. Hur känndes då tävlings året på...
..våren Grymt duktig ponny ska jag säga, minst en placering på varige tävling
..sommaren Tävlade inget på sommaren (somar vila J )
..hösten Har denna hösten satsat på lite högr höjder, och de har gått lite upp och ner :P

15.Hur ser era mål ut nästa år? Vi får se vad som händer

16.Vet ni nåt som ni liksom, d här ska jag leta efter på GBG horse show! Oj Mycket, typ hjälm, jw byxor och swarovski Pannband är väll de som jag hälst vill ha, sen är de mycket mera!

17.Ni är grymma jue me era ponnys. Men har ni nån dold talang? Typ sjunga, måla, matte . Tack, Ne jag är typ sänst på allt XD fast jag gillar att skriva typ sagor/historoer och liknande

 

18.Hur många dagar i veckan rider ni på era hästar? 4-5 (har medryttare)

och hur många av ridpassen i veckan är dressyr, hoppning, uteritt, annat? Rider dressyr typ 2 dagar, hoppar en, Markarbete med upp hjöda bomar 1-2 och iblan en uteritt

19.Skulle inte du vilja ha en häst som är "bättre" än kwanza, menar inte att hon är dålig. men du rider ju bra och är intresserad av att tävla hoppning och skulle det inte vara kul med en ponny som kunde gå lite högre? =) asså jag har tänkt en del på detta, men de är ju lixom inte bara att Byta, jag har fäst mig vid denna ponnyn grymt mycket, Men Kan kan, hon. Hon är bara en humör dam, är hon på rätt humör hoppar hon lätt bana på 90. Men jag tänker inte gå in på detaljer, detta är mitt val och ingen ska Lägga sig i de :P:P

 

20.Finns det några bättre ridstövlar än Tretorn Advance? JA, de finns Mycket battre stövlar, Jag HATAR dom. så :P

21.Vad tycker du är roligast; Hoppning elr dressyr? Med tanke på att du tävlar i både hopp och dress så är jag lite nyfiken på vad du gillar mest!? Jag tycker att hopning är roligast, men somsagt dressyr är roligt att träna och tävla, och min häst är ju en dressyr häst

22.Hur länge har ni ridit ? Ca 6 år nu


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: