2010-11-01
20:51:48

Förlåt
Asså jag har haft data förbud och så har vi sovit i stallet och sånt:P

Nu Har då Allis skrivit om de redan men jag tar de igen med lite andra saker :P
Igår då åkte jag till stallet för att Först träna och sedan sova i stallet med Allis,Disa,Carro,Lisa,Emma,Andrea Fast hon skulle hem på kvällen för hon skulle typ till tandläkaren eller något XD träningen  gick typ Galant :D:D Pigg och galen men Ändå seg XD, men när jag tränat klart chilla alla lite, och så sedan så när träningarna va slut så pratade vi med Sandra, (Tränaren) och hon berättade MASSA läskiga saker hon varit med om på nääs när de varit kväll, Usch va de va läskigt, sen när hon skulle gå hon bah jag skulle ALDRIG våga sova här, men, GODNATT :D Hahha Dog typ :P
men sen gick vi upp och bara tpy pratade och sånt och så har vi muller, sen på rutan smäller i dörrar och alla får damp och börjar skrika, och Carro börjar gråta. (Jag tänker Fan jag kommer dör inatt hejdå alla)
men vilket fall sedan kommer vi på att de är carros kompisar -.- så vi går ner och typ pratar med dom eller ah Carro pratar med dom xP
sen går vi upp igen och då¨somna jag typ, men vakna JÄTTE många gånger åt att Disa låg och snarka i mitt öra.... -.- Hahaha
Men ah vi vakna på morgonen och Gjorde lite saker och sedan fråga vi om vi fick gå upp på loftet och de fick vi :O HAha
så vi gjorde de och så hade vi kommit en bit så hör vi bara hur de låter som någon drar ett bord så vi KUTAR iväg och skriker järnet och jag va så rädd så jag börja grina xD Hahaha jag va så rädd så jag skaka med XD
men sen tog vi med oss fler folk och då så gick vi typ rundtur där upp men du låg typ döa katter och fåglar lite här och var... :S Men sen gick vi ner och så åkte jag hem vid 4 :P
Måste göra om de på torsdag :P

Bilder från allt ballt XD ne men på dom som sov :P

Disa

Allis, Latmask...


Carro

Emma och allis

Carro XD


Löshoppningen

Pållen

Carros heest :)

Vincent


kwanza ska löshoppas imon :P

Puss,



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: