2010-12-03
07:02:40

Svar
hej ! tänkte kanske köpa tretorn ridstövlar, men var kan man typ köpa dem och vad kostar dem ? 
Tacksam för svar :D



Jag kan säga att så här tycker jag:
Köp inte Tretorn, Jag har haft mina i inte ens ett år, till jul har jag de, och dom har gått i sönder typ 3-4 gånger! Jätte dåligt kvalité. men om du skulle fråga Allis så säger hon att dom är jätte bra men hennes har inte gått sönder, men kanske 1 av 30 som inte går sönder. 
Så mitt råd KÖP DOM INTE xD

Men dom finns att köpa nästan vilken häst affär som helst utom hööks
Dom ligger runt 3000 i pris :))


PS: Kan ju säga att de är den skönaste stöven jag har haft på min fot! ;D  :DS


Kommentar:
#1: Natalie

Okej :) Får la se hur jag gör då ;)



Tack så mycket för svaret :D <3

2010-12-03 @ 07:21:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: