2010-08-19
22:51:23

Dressyr träning
Idag va de dressyr träning, har inte dressyr TRÄNAT på typ 1 år XD ska bli skärpning på de..
Men de gick faktist ganska bra, men jag måste träna på att inte titta ner på henne och att jag inte ska vrida om handen så de blir typ banvagns händer, och när jag för de så låser jag den där och får kramp i armen XD 
Men jag är ganska nöjd med henne men dock måsta jag jobba på galoppen och att bryta av.. för de går inte ibland hon blir fett stark.. :/

Sedan var de en tjej som prov red för att vara med ryttare, de kändes inte jätte bra, men jag vänjer väll mig, jag klarar typ inte av att se andra som ska rida henne regelbudet 2 dar men men.. de får gå :))


Puss puuss :))<33

Kommentar:
#1: Andrea

vem provred:D?



Kwanza är sjukt fiiiiin(a)

2010-08-19 @ 23:04:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: