2014-03-01
12:22:44

Det är galet
hur trött jag är, gick upp lagom till GP-ponnyn så såg den på datan live! Hilde var väldigt duktig och kom 5:a :)

Nu sitter jag och mamma i bilen påväg till stallet för att jag ska rida Cactus och Malvija, dock så är jag trött så rider bara lite motions ridning för annars kommer det inte bli bra och man blir bara typ irriterad om det inte går osv!
Efter jag har ridit ska jag ligga i sängen och bara softa och kolla massa avsnitt av olika program jag missat och typ sova haha :( :)




Kommentar:
#1: Klara

Vad har du för idoler och förebilder i ridningen och i vardagsträningen och varför? För du kan väl inte bara har Geir som idol? Haha ;)
Svara gärna i ett inlägg :)

2014-03-01 @ 19:42:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: