2014-04-15
23:41:50

De sista av denna tisdag!
Idag har det inte hänt så mycket, gjort de vanliga typ! Softata, ridit, och gått PW haha standard grejer!

Ridningen gick bra, jag till typ tävla dressyr på Cactus imon... haha, fin häst!
Malvija är lite små galen och hög på livet samtidigt som hon gärna till göra rätt, haha söt!
Gick även världens goaste kvälls Pw på ca 70 min förut med hundarna, solen sken och det var lite kyligt men ändå inte kallt lixom, åh va jag älskar vår! <3

Nu ska jag sova för imon blir det att gå upp innan tuppen... haha!
ska upp vid 6 för kl 9 ska jag hoppträna hos Sandra! All in lixom.
När jag har tränat och kommer hem ska jag antingen ut och springa eller ut och gå, och sen ska jag gå en lite längre promenad med hundarna på kvällen om det är fint väder :D
Motionen och motivationen är på topp så det är bara att köraaaaa <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: