2014-01-09
22:35:29

Tror jag gillar att shoppa?
Sicket sjuukt pissväder det var idag på eftermiddagen.. Skulle åka in till Alingsås efter skolan men jag funderade på att skippa de efter som att det regn/snö/slaskade och det var inte lite heller. Då är det inte super kul att gå runt i massa affärer men jag sket i de. Jag åkte dit ändå och gick och kikade runt litegranna. Fick i alla fall med mig ett linne en stickad tröja och ett par byxor. Även ett lypsyl! ;) Så nu var ännu lite mera pengar borta.. Spara var de ja??
(kan visa bild på grejerna imon)

Imon börjar jag halv 11 och slutar 20 över 11 och så kommer mina fredagar se ut hela denna terminen. HUUR GÖTT? I alla fall så kommer vi på den lektionen ha debatt. Vi är olika grupper som är olika partier och jag och min grupp är Socialdemokrater så nu ska jag plugga de sista på det så att jag kan det bra imon. 
Ska även rida Malvija och Kaktus (Just de har inte berättat om hnm. men gör de imon hehe)

Jaja, men ni får ha de fint. PUSS HAJ <33
 
Idag fixade jag även så att jag kommer ha ridprofilen resten av tvåan och 3. Tanken var från början att jag inte skulle ha den mera nu efter jul men jag tycker att de är kul och att jag lär mig nya grejer hela tiden och då ville jag fortsätta och det gick att lösa så det var super bra! :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: