2014-01-12
22:23:45

#SöndagsÅngest..
Lite så.. Fast jag ska inte klaga de är dom som ha de värre i skolan än mig.. Slutar halv 5 mån o tors, 1 tisdagar, 2 onsdagar, 20 över 11 på fredagar och ons, tors, och fre har jag sovmorgon.. HAHA ganska okej ändå! Måste bara klaga på lite andra saker Jag har börjat få sjukt ont i mitt knä igen inte de mista kul för jag kan nappt rida lätt.. Ähh? de va de ändå jag hade att klaga på.. Men i alla fall!

Var i stallet idag och red två stoora heestar #kännermigintesåkaxigdäruppelängre..

Cactus - Första gången jag galoppera på hnm idag då han håller på att sättas igång så galopperade 2 varv åt båda hållen i lätt sits så han bara fick galoppera på i låg form. (Cactus är ganska seg men han har ändå ett sjukt steg så jag kan inte sitta ner på han ÄN för han e ganska stor oxå.. Haha) Men det gick i alla fall gra och tycker om den prinskorven jätte mycket!! 

Malvija - Skulle ridit henne först men när jag tog in henne skaka hon för att hon frös så? 2 tjocka täcken och hon frös.. Jaja hon fick på sig ännu lite mera när vi släppte ut henne igen i alla fall.
Hon fick stå inne och värma sig lite undertiden jag red Cactus.
Igår när jag red så hade hon damp i skallen, hon vägrade sväng vänster.. hon bara böjde på huvudet och sprang på åt sidan.. Haha kork. Men idag var det MYCKET bättre, kunde vart ännu bättre men får se de utifrån var det var så få jag ta de som de är! "hoppade" i alla fall lite sockerbitar med henne och det fungerade bra hon var lugn innan efter och emellan hindrera så jag var nöjd med korkbollen!! Åhh Malvija ee såå underbar på sitt egna lilla vis <3

Tycker om båda hästarn super mycket och dom är så galet olika vilket oxå är kul så glad att jag får rida dom! :D <3

Cactus
Cactus e Cactus, mysigaste och tröttaste hesten
Han är efter Quite Easy


Malvija
Va ska man säga... Underbaraste koko hesten som e lite skev men jag älskar henne hur mycket som helst ändå <3
hahah
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: