2014-01-16
10:21:00

Jag vill fylla 18 NU!
Jag vill fylla 18 nuu. Seriöst va tagg, och nej jag är inte taggad på att få gå på krogen och grejer jag är ingen sån person, jag kommer säker göra det men de är lixom inte de jag väntar på mest... Men jag vill kunna göra vad jag vill, och bara grejen att fylla 18, jag får äntligen som jag längtat efter sååå länge, Tatuera mig och jag vet exakt vad jag vill ha och vart dom ska sitta så de är bara väntan kvar.
Har dock ingen aning vad jag ska önska mig mer än pengarna som jag önskar mig för att kunna göra tatueringarna. Jag har inget stort jag önskar mig. De två senaste åren har jag ju fått en grej som kostat mycket, Förra året fick jag min glittriga älskade hjälm. Och året innan dess fick jag ju Zlatan (världens bästa födelsedagspressent <3) Så får se om jag ens önskar mig något? Haha

Åh va jag längtar till våren och 10 Maj 
 
MEN AAAAH, VILL FYLLA ÅR NU Orkar inte vänta till Maj... :(
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: