2014-01-20
22:06:33

Denna måndagen
Kom till skolan i morse för att göra prov 8.20 mend et visade sig att läraren jag skulle göra omprovet för inte var där och inte skulle komma på hela dagen... Jag bah okej men bra, JÄTTE BRA!! Hade i alla fall betygssamtal i ridprofilen en 45 min senare och det gick väll braaa.
Hade glömt kläderna till träningsläran, de var typ första gången så det gjorde inte jätte mycket men ändå lixom.
Lunchen i skolan (som jag vanligt vis bruker hata) idag smakade på riktigt ruttet.. det var kyckling i vatten med kräk på typ.. Så ja ni förstår nog att det inte var så aptitligt.. 
På matten så hade jag inget matte humör för det stod verkligen stilla hur lätt de än var.. Men fick jobbat en del uppgifter i alla fall. 

Ja sen har det ju hänt endel bra saker, en grej jag inte tänker skriva nu Mohahah, aaaas kul! :D
Haha ja, och sen lite små grejer som bara vart allmänt bra!

Men swag..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: