2014-01-16
22:43:43

Börjar halv 11 imon
Och slutar 20 över 11.. Inte helt fel asså!
Blir hämtad vid skolan så åker då direkt upp till stallet och rider hästarna. Är det hårt i marken kommer jag bara skritta. Men är de någolunda travar jag i alla fall så får vi se om jga galopperar eller om vi tar de på Lördag efter som att dom ar stått hela veckan tyvärr för det har inte gått att löasa med att komma upp dit och sådär! :/ Men men vi får se vad som händer och sker. 

Skolan idag gick väll ganska fort. Första lektionen - ingen lärare.. andra lektionen - fick tillbaks ett prov och jag fick B, hade knappt pluggat något på de (Y) haha. Hade fetaste håltimmen och sista lektionen matte slutade typ halv 5. Hem och bara chilla pååå't skulle dock behövt plugga men får göra de imon och i helgen.. Har ett omprov på måndag (jag e sääämst).. Nej men hade typ 1411 grejer den veckan så jag hann lixom inte plugga på allt men men. Bara att göra om och göra bättre inget mer med det! ;))
 
Nu ska jag sova så gott såå, hade bra så höörs vii <3 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: