2014-01-17
23:37:29

Alltid ska det vara något fel på mig
Gick på bussen idag så tar jag tag i en sån stolpe med ena handen och lixom vrider in mig och sätter mig som jag lixom alltid gör. Men nu hoppade de till i min överarm och jag fick sjuukt ont och har haft det hela dagen. Nu har jag tagit en Ipren och det är bättre men jag kan fortfarande inte ta i eller lyfta den högt och utåt.. Mah bahh seeeeriööööst!

Åkte i alla fall till Heestarna förut och red Majlvia i sommarhagen Busade runt lite där och hon tyckte de var super kul blev dock galet stak och efter som att jag hade ont i armen och just då ännu ondare för när jag hoppade i hade jag den hög, åt sidan och tog i som bara den så kunde inte riktigt hålla emot henne. Men de gick ganska bra i alla fall. Red väll Ca 45-50 min :D
Cactus Skrittade jag i paddocken och jag ville bara tt han skulle lyssna för min skänkel då han e lite seg. Haha Han kickade till 2 gången och krullade ihop huvudet och gjorde något litet skutt.. Hahaha stötaste jag vart med om!

Imon ska båda hästarna gå i Sommarhagen och vi vet inte riktigt hur Cactus blir på en äng så jag tror att jag ska hålla i mig ganska hårt.. Hahaha! Kameran följer med och mamma fotar undertiden jag rider så förhoppningsvis blir det några fina och snöiga bilder! 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: