2014-01-01
23:57:32

2014
De va typ nu jag hajja att de faktiskt är 2014.... Känns ju typ som att det var någon månad sedan det var 2012 och vi skulle sprängas i luften ju, Ah nemen nej nu är det 2014 och jag hoppas på att jag detta året ska göra mycket kul och kunna tävla lite mera och framförallt rida in mig på storhäst och kunna/våga hoppa lite högre.. ;)

I alla fall kommer detta året starta bra. På Lördag så kommer jag och ridprofilen åka ner till Skåne för att kolla på Roffe clinic, Huuuur kul som heelst (dock är inte blirfärden lika kul.. Efter som att jag HAAATAR att åka bli och det kommer ta typ 4 timmar att åka ner... HOPPAS PÅ ATT KUNNA SOOOVA EFTER SOM ATT JAG KOMMER FÅ GÅ UPP TYP 4... Haha) Men ja, allt kommer säker bli hur kul som helst utom blir färderna då, men de är såå värt de när man får kolla på Roooffee <3

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: