2014-02-24
22:33:37

Shit va jag e trött
hahaha orkar inte att jag är så sjukt trött men ändå inte går och lägger mig i tid så nu ska jag faktiskt lägga mig så detblir tyvärr inga bilder idag utan då kommer imon eller något känner att jag verkligen inte orkar för det är jobbigt och jag har städat hela övervåningen typ och det var oxå jobbigt. OSV OSV haha ;)

Har ridit Cacus idag, han gick ganska bra, Sedan så satt jag och skrittade på den största hästen dom har som håller på att ridas in, Och sen red jga den mista lilla vita islandshästen som ser ut som en isbjörn, verkligen såå fluffig Tihihii, sötaste på länge asså!
Imon ska Cactus Hoppas och så ska vi raka en häst och sen så gör vi väll massor med mer grejer ;)

Men god natt och sov gooottt! <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: